عابديني: وقت کري‌خواني براي فتح‌الله‌زاده نيست

امير عابديني در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت داماش و اينکه چطور شد بازيکنان راضي به حضور مقابل استقلال شدند، گفت: شب گذشته مهدي تاج با من تماس گرفت و گفت 50 ميليون تومان قرض کن و تيم را به تهران بياور من از حساب درآمدهاي داماش در سازمان ليگ اين پول را به شما مي‌دهم. من به او گفتم بحث 20ميليون و 50ميليون نيست. بازيکنان پولي دريافت نکرده‌اند و شرايط مالي باشگاه خوب نيست. در نهايت بعد از صحبت‌هاي تاج با بازيکنان جلسه گذاشتم و گفتم شرايط اينگونه است. به نظر من مقابل استقلال بازي کنيد و بعد از اين بازي ليگ 12 روز تعطيل است. در اين 12 روز به دنبال حق و حقوقتان باشيد و به آنها گفتم که من هم نمي‌توانم با چنين شرايطي کار کنم بايد وضعيت مالي باشگاه سامان پيدا کند.

وي ادامه داد: باشگاه بايد حساب و کتاب بازيکنان را مشخص کند و اينکه چقدر به آنها بدهکار است تا هرکسي که باشگاه را در اختيار گرفت بيرون باشگاه را پرداخت کند، ما همچنين نامه‌اي به سازمان ليگ مي‌نويسيم تا بازيکنان بدون آنکه نيازي به شکايت داشته باشند بتوانند بخشي از حق و حقوقشان را از باشگاه بگيرند. من اين حرف‌ها را شب گذشته به بازيکنان زدم و آنها را قانع کردم که مقابل استقلال بازي کنند البته يکي دو بازيکن به شدت مخالف بودند اما در نهايت بازيکنان تصميم گرفتند مقابل استقلال به ميدان بروند.

عابديني تصريح کرد: مي‌توان بازيکن را با زور و تهديد به ميدان فرستاد اما آن بازيکن ديگر بازيکن نيست. بازيکنان ما اجرت مي‌گيرند اما اجير نيستند. بايد حق و حقوق آنها پرداخت شود. بازيکنان داماش نه 30درصد ابتداي فصل را گرفتند و نه 30درصد نيم‌فصل را دريافت کردند. ما قطره‌چکاني به آنها پول داده‌ايم. در نهايت قرار شد بعد از بازي با استقلال که ليگ 12 روز تعطيل است بازيکنان پيگير حق و حقوقشان باشند و ما هم ديگر هيچ ادعايي نداريم.

عابديني در مورد اينکه آيا با مسئولان استان جلسه‌اي خواهد داشت يا نه، گفت: با شرايطي که باشگاه دارد نه من و نه هيچ احدالناس ديگري نمي‌تواند اين باشگاه را اداره کند. چهارشنبه با استاندار جلسه‌اي داريم تا وضعيت داماش بررسي شود و براي مشکلات باشگاه راه حلي پيدا کنيم. سه‌شنبه هم با برخي دوستان جلسه دارم تا شايد بتوانيم مسائل را حل و فصل کنيم اما در يکي دو روز اخير فقط مولايي مديرکل ورزش استان به من تلفن زد و مسئولان ديگر تماسي نگرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, | 23:1 | نویسنده : mohammadamin |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.